Obsługa informatyczna firm Outsourcing IT

Kompleksowa obsługa informatyczna firm ( Outsourcing IT ), serwis komputerowy.
Oferujemy zarówno pojedyncze interwencje jak również stałą obsługę ryczałtową. W przypadku usterek, których nie można usunąć na miejscu udostępniamy klientowi sprzęt zastępczy. Nasze działania staramy się opierać o najnowsze zdobycze techniki i nowe technologie. Nasi klienci koncentrują się na kluczowych obszarach swojej działalności podczas gdy my zapewniamy stabilność i niezawodność sprzętu na którym pracują.
Zakres naszych usług obejmuje między innymi:
- administracja systemami opartymi o platformę Windows, Linux
- Windows 3, Windows 95, Windows 98, Windows NT, Windows ME, Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10,
- Windows 2000, Server 2003, Server 2008, Server 2012
- Windows Embedded
- Linux Debian, Gento, Ubuntu, Mint, Fedora, openSUSE, Arch Linux, CentOS/Red Hat, Mandriva, Slackware
- udostępnianie pulpitów zdalnych, konfiguracja drukarek sieciowych i dysków sieciowych
- projektowanie i wdrażanie systemów wirtualizacji
- archiwizacja danych – instalacja i konfiguracja serwerów backup-ujących, www, ftp, proxy, e-mail
- modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej
- dostawa materiałów eksploatacyjnych
- wdrażanie systemów i aplikacji typu Open Source
- tworzenie bezpiecznych połączeń między oddziałami – VPN
- instalacja i konfiguracja systemów typu firewall
- optymalizacja szybkości dostępu do sieci internet, dynamiczny podział łącza
- bezpowrotne usuwanie danych
- szkolenia z obsługi sprzętu i oprogramowania
- Windows, Linux
- MS office, Open Office ( zaawansowane filtrowanie, analiza danych, relacje, warunki – tworzenie raportów i wykresów )
- doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu i oprogramowania
- aktualizacja i tworzenie witryn WWW
- tworzenie skryptów, programów
Serwis komputerowy dla stałych klientów oferuje:
- całodobowe wsparcie techniczne – e-mail lub telefon
- okresowe profilaktyczne przeglądy sprzętu i oprogramowania oraz archiwizację danych
- czynności wcześniej zaplanowane mogą być wykonywane w dowolnym czasie np. w nocy lub dni wolne od pracy
- zgłoszenia usterek nie wymagające dojazdu do klienta realizowane są natychmiast – pomoc zdalna ( zdalna administracja )
- odzyskanie sprawności dowolnej stacji roboczej lub serwera po całkowitej awarii programowej w czasie od 15 do 120 minut
- sprzęt zastępczy na okres naprawy komputera, drukarki, monitora itp.
- wynajem sprzętu komputerowego: laptopy, komputery stacjonarne, serwery, drukarki, monitory, rzutniki, zestawy do monitoringu, kamery itp.
Serwis elektroniczny, automatyka przemysłowa i elektronika:
- naprawy laptopów, wymiana paneli LCD i LED, naprawy płyt głównych, złącz itp.
- naprawa monitorów LCD, LED, PLAZMA wymiana paneli, matryc, wyświetlaczy
- wymiana uszkodzonych elementów na płytach elektronicznych w dowolnej technologii BGA, SMD, itp.
- naprawa zasilaczy komputerowych i nietypowych
- wykonywanie elementów sterujących na PLC lub micro kontrolerach – programowane
Otagowano: naprawa komputera, naprawa laptopa, obsługa informatyczna, obsługa informatyczna firm, Oferta, pogotowie komputerowe, serwis komputerowy, serwis komputerowy łódź
Kategoria: Nowości
Opublikowano:
Możliwość komentowania została wyłączona.